• page_head_bg

News

A publicità esterna hè un modu fantasticu per attruverà l'attenzione à i vostri prudutti, servizii è avvenimenti, ma chì tipi di visualizazione sò dispunibili è chì duvete cercà in un stand esterno? Eccu alcuni cunsiglii nantu à i banners di l'avvenimenti esterni per voi:

Siccomu i display esterni saranu fora in u malu tempu,bas pisu acquae o basa sabbia-fillable o un fixing chì pò esse attaccatu à un oggettu solidu serà necessariu, per dà u vostru banner stand forza extra in cundizioni ventu.

I stands Outdoor duveranu esse pruvati à u ventu cù un quadru robustu è forte. I stands di cattiva qualità chì ùn sò micca pensati per e cundizioni di u ventu puderanu diventà periculosi per u vostru persunale.

Weihai Wisezone , Cum'è u creatore è u standard maker per l'affari di banner pole in Cina dapoi u 2005, , anu custruitu una cullaburazione à longu andà cù i clienti di 70 paesi in l'ultimi 16 anni, avè abbastanza sperienza in u campu di l'avvenimenti outdoor. Pudemu furnisce un serviziu one-stop cù una larga gamma di prudutti, un serviziu eccellente è prufessiunale vi dà una tranquillità cumpleta.

U nostru bastone di bandiera hè testatu finu à 160 km / h chì hè a velocità massima in u tunnel di ventu italianu. Bandiere di piuma hè nantu à a mo raccomandazione persunale per l'avvenimenti all'aperto, hà una zona di stampa più grande di a bandiera di lacrime, l'altezza di mostra da 2m à 7m, pudete sempre truvà a dimensione ghjusta per i vostri avvenimenti!

Banner pop up,Banner horizontale A frame , sò populari per l'avvenimentu all'apertu, sti banners sò faciuli d'utilizà, faciule d'almacenà, pesu ligeru è portable, furnisce una signalizazione immediata cù u minimu assolutu di prublemi. Ottima scelta per stallà i vostri eventi di visualizazione on-the-go ancu cù una sola persona.

Pls Date un'occhiata à a nostra gamma completa di schermi esterni nantu à u nostru situ web, Se ùn pudete truvà micca l'infurmazioni chì cercate, per piacè ùn esitate à chjamà à +86-631-5782937 o 5782290, o email info@wzrods. com, simu quì per aiutà!


Tempu di Postu: Aug-08-2021