• page_head_bg

News

A causa di u virus cuntinuatu in u mondu sanu, tuttu diventa pazzu è fora di cuntrollu. I tassi di trasportu sò cresciuti in u 2021, aumentanu assai u costu di compra di l'importatore cumparatu cù prima. Un altru modu ùn ci hè abbastanza cuntenituri per carricà in modu cuntinuu ordini da a Cina, Certi importatori anu da aspittà 1 mese o più per un spaziu di spedizione.

Certi rapporti dicenu chì l'aumentu di a tarifa di trasportu è u ritardu di spedizione ùn sarà micca prubabile di megliurà finu à l'annu prossimu (è puderia esse peghju), allora chì pudete fà per mantene a vostra attività à flotu? Se vulete ottimisà u flussu di cassa o riduce l'interruzioni di stock, u nostru magazzinu d'oltremare puderia esse una scelta megliu.

Avemu dui magazzini d'oltremare, unu hè situatu in Dallas, USA chì serve per l'America di u Nordu è una parte di u mercatu latino-americanu. Un altru hè in Portugallu chì serve per a maiò parte di i paesi europei è u mercatu di l'Africa di u Nordu.

A maiò parte di u nostru palo di bandiera standard è basa di stand cum'è striscione in lacrime / striscione di piume / striscione rettangulu / spike di terra / base cruci / bandiera di zainu, sò in stock, ancu ci sò alcune mini serie di bandiera ecc in Dallas. U magazzinu pò reagisce rapidamente per u vostru ordine chjucu o grande è uttene l'ordine pronta per a nave in 2-3 ghjorni dopu u pagamentu ricevutu. Pudete coglie l'ordine in u nostru magazzinu o spedite da u vostru contu di trasportu.

In Dallas, avà avemu abbastanza grande palo di banner di piuma / banner di sacchettu / pesu pienu d'acqua, ecc, ma ùn ci hè più spike di terra è pede croce. un novu cuntainer cù più basa è banner di piccula taglia hè previstu per ghjunghje à a mità di settembre.

In Portugallu, un containeru cù una bandiera di spiaggia è una basa di stand hè ghjuntu in 2 settimane fà. Certi sò stati urdinati rapidamente, pianificemu un novu containeru per rinfurzà l'inventariu. Aghjurnà quandu hè pronta.

Benvenuti à a vostra dumanda è chjude l'inventariu per a vostra attività in anticipu, Prima ci cuntattate, prima avete più chance di cummerciale in u vostru mercatu chè i vostri cuncurrenti.


Tempu di Postu: Aug-08-2021