• page_head_bg

News

Bandiere fora sò un modu pupulare di attirà l'attenzione è a folla versu i vostri prudutti, servizii o avvenimenti. Ma cù tante diverse opzioni dispunibili, cumu decide chì bandiere promozionali chì funzionanu megliu per a vostra attività, Eccu 7 dumande per aiutà à definisce è sceglie l'opzione più adatta.

Chì tippu di cummerciale avete?

Hè una tenda di vendita in una strada animata? Hè un ristorante à u latu di a cità? O hè un camion di alimentazione itinerante? Per esempiu, se a vostra attività opera nantu à a strada è ùn hà micca un locu staticu, un kit di palo di decoflag faciule di trasportu chì include stand è senza bisognu di assemblea serà una scelta megliu.

Chì sò i vostri scopi per vede un banner o signu di bandiera?

Pigliate u tempu per definisce a funzione desiderata è u scopu di u vostru signage. Hè una visibilità aumentata chì pò esse difficiule di truvà? In questu casu, un banner volante di grande dimensione puderia fà u truccu. O hè per publicità un avvenimentu specificu o vendita? Forse un banner di lanterna attraente puderia esse una grande scelta.

Induve serà affissatu ?

Serà in casa o fora? Terra molle o dura? Serà nantu à a vetrina o nantu à a vostra vittura? Diversi supporti di bandiera ponu avè un scopu è un impattu sfarente secondu induve mostra. Pigliate u tempu di cunsiderà u locu fisicu di induve mette u banner o bandiera per maximizà u so impattu!

Hè per un usu tempurale o longu?

Per un usu à longu andà, significa esse un pezzu permanente di signage fora di a vostra attività; per un usu tempurale, occasionale o staghjunale, per esse mostratu fora solu quandu avete bisognu. Se l'usu à longu andà, l'affidabilità / anti-ruggine deve esse cunsideratu cum'è priorità.

I vostri bandieri o segni publicitarii anu bisognu di viaghjà?

Se hè cusì, u kit di bandiera ligera è portatile chì rende u viaghju è u almacenamentu abbastanza compactu per i tronchi di l'auto hè u megliu per a vostra attività, per esempiu, u stilu cù una corta lunghezza di trasportu in 120 cm.

Ci hè qualchì regula nantu à u tipu di signalazione chì pudete vede?

Hè megliu fà sta ricerca prima di sceglie è assicuratevi chì u segnu chì sceglite aderisce à qualsiasi lege lucali è e regule di i vostri patroni o cumpagnie di gestione.

Chì tippu di bandiera o segni ti piace ?

U vostru signage hè una rapprisintazioni di a vostra attività, u 68% di i cunsumatori ghjudicherà a qualità di i prudutti o servizii di i magazzini basati nantu à a so signage, Allora pigliate veramente u tempu per vede tutte l'offerte è fighjate ciò chì si senti bè per voi è a vostra attività. .

Conclusioni:Facendu ste sette dumande, Questu vi aiuterà à sceglie l'opzione di bandiera o banner più adatta cù u megliu investimentu è u massimu impattu per a prumuzione.


Tempu di Postu: Aug-08-2021