• page_head_bg

News

Sceglie u dirittuBase di Montaggio di Flagpoleper a vostra bandiera

I nostriasta di bandieras sò cumpatibili cù una varietà di basi per interni èvisualizazione esterna . chì basa di muntagna funziona megliu cù u vostru banner di bandiera? Per risponde à questu, cunsiderà induve mette a vostra bandiera è nantu à quale tipu di terra. In u prato di fronte di un affari o davanti à u stand di fiera? Calchì volta i cumpratori anu bisognu di cumprà più di una basa per fà a sobandiere di piumeostriscioni volantipiù versatile.

Palu di terra
Tramindui i pali di terra èvite di terrasustene u vostrubandiera di u ventu in terra morbida, esterna, cum'è erba, terra è sabbia. Pò esse martellata o torciata in terra. Assicuratevi di martellate l'area ghjusta è lasciatepunta di terrafalà in a strata dura, altrimenti, u vostru flagpole s'inclinerà.

Cross Base
Bandiera di spiaggia e basi incrociate sò per superfici solidi piatte, cum'è pavimenti è asfalti fora o pavimenti duru interni. Sceglite a basa croce ghjusta secondu u pesu di a basa (1 kg-4 kg) è interni o esterni s'ellu hè ventu o micca, à voltesacchetti di pesu(tondu o quadratuballast d'acquaosacchetti di sabbia) sò cunsigliati per stabilizzà tutta a stallazione.

Piastra di basa
U pianu di basa di bandiera sò per terreni duri, cum'è i trottoli è i pavimenti di legnu.Sacchetti di pesusò nicissarii à sustene tutta a visualizazione di bandiera per l'esterno se u pesu dipiastra di basa di metallu ùn hè micca abbastanza (per esempiu, 5kg o 10kg). Small Base plate hè ancu grande per l'usu internu perchè a basa si trova pianu nantu à a terra. Siccomu a piastra di basa ùn hè micca colapsata cum'ècross-base, A big basa di u pianu ùn hè micca cunsigliatu per scopi di viaghju.

Base piena d'acqua
Basi d'acqua stampatesò ancu per assicurà a vostra bandiera nantu à un terrenu duru, Facile à aduprà in casa senza acqua o simpricimenti purtate u hardshell viotubasa di u tank d'acqua è riempia u tank cù acqua o sabbia. Sè bisognu di pesu grossu è costu persu per assicurà a vostra bandiera volante, allora a basa di ballast di plastica riempibile d'acqua serà a megliu scelta.

basa di vittura
Basi di vittura sò usati cum'èsupportu di basa di flagpolequandu vulete stallàBandiera volante & Pole accantu à i vitture. U nostru originalestand a rota di bandiera , hà dui disinni unichi 1. Foldable chì permette u trasportu è u almacenamentu faciule. 2. Ùn ci hè bisognu di guidà nantu à questu, basta inserisce a basa sottu à u pneumaticu di qualsiasi veiculu è utilizeghja u pesu di una vittura per a stabilità per vede a vostra bandiera di publicità. QuestuSupportu di basa di pneumatici pò esse spustatu in minuti. ParfettaBasi di muntagna di bandieraper lotti di vitture, mostre di vitture è avvenimenti di l'automobile.


Tempu di post: 16-mar-2022